کیست کلیه مجتمع چیست و می تواند باعث پایین کمردرد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کیست کلیه مجتمع چیست و می تواند باعث پایین کمردرد

کیست پیچیده کلیوی، می تواند باعث کمر درد کمتر چیست؟ در واقع، کیست پیچیده کلیوی نیز به عنوان بیماری کلیه پلی کیستیک شناخته شده است، در مقایسه با کیست ساده است که کیست کلیه، آن را مشکل تر برای درمان آن است. این کار را انجام می کمردرد کمتر القاء، بعد اجازه دهید ما برخی از جزئیات را ببینید در مورد آن.

بیماری کلیه پلی کیستیک متفاوت از کیست های کلیه است، آن را یک نوع بیماری ژنتیکی است. این امر باعث خواهد شد کیست های بسیاری برای در کلیه توسعه.کیست همچنان به رشد، و در نهایت آنها بیش از بافت سالم کلیه را. هنگامی که این اتفاق می افتد که کلیه ها قادر به کار به طور معمول و برخی از عوارض ممکن است به تدریج رخ داده است.

بر اساس این گزارش، کیست در حال رشد در کلیه خواهد شد کلیه ها آسیب برساند و موجب کاهش عملکرد کلیه. سپس محصولات و سموم دفع زباله بیشتر و بیشتر ساخت تا در بدن و ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها. به طور کلی، بدون کنترل خوب، حدود نیمی از افراد مبتلا به PKD را به مرحله پایان بیماری کلیه با سن 60 سقوط، با حدود 60٪ در حال توسعه آن توسط سن 70.

با کیست در حال رشد بزرگتر و بزرگتر، آن را به کلیه ها و دیگر ارگان های آن برای وادار درد پشت را فشار دهید، در نتیجه. بنابراین راه برای حل این مشکل است به کوچک شدن کیست و یا حذف آنها را. decortication کیست کلیه و پاراسنتز معمول، دو روش درمان کیست ها. آنها برای درمان کیست های ساده و موثر اما برای کیست پیچیده مناسب نیست، این است که به دلیل پس از برداشتن کیست بزرگ، آنهایی که کوچک با سرعت بیشتری رشد خواهد کرد. علاوه بر این، آنها ممکن است آسیب بیشتر به کلیه ها می شود. بنابراین توصیه می کنیم پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان درمان جایگزین، که می تواند کوچک و مهار کیست در یک راه طبیعی تر.

حالا شما می دانید که کیست پیچیده کلیوی به عنوان بیماری کلیه پلی کیستیک شناخته شده و از آن خواهد درد کمر شود، بنابراین اگر شما می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر، شما می توانید با دکتر آنلاین ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما چت.





:: برچسب‌ها: علائم PKD، بیماری کلیه پلی کیستیک، کیست کلیه مجتمع ,
:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: